duminică, 29 iulie 2012

Genti de snoabe - Hermes - Plic Medor din piele de crocodil

Din categoria "genti de snoabe" va prezentam azi:
Ultima geanta visata un weekend intreg:  Hermes - Plic Medor din piele de crocodil

Nu am cuvinte necesare pentru a descrie aceasta geanta. M-am trezit şi nu mi-o pot inca scoate din minte aceasta superba geanta plic aligator de culoare albastra. Este una din gentile pe care visez sa o am. Este bine sa ai vise, ele te tin concentrat mai bine la lucru.
Îmi place
Hermes, inconvenientul la acest plic este ca dimensiunea este de doar 23 cm in loc de 29 cm cat ar fi mai rezonabil, iar la o femeie care are de pus in geanta, ruj, fard, parfum, telefon si cate si mai cate e un pic dificil sa alegi ce e mai important sa iei cu tine, nu-i asa?

Dezavantaje?
1.Aceasta geanta este disponibile in orice culoare si piele.
2.
Este mult prea puţin costisitoare.

3. Îmi plac plicurile mai mari deoarece o fată are nevoie de luciu de buze, de telefon mobil, şi alte necesităţi fara sa renunte la prea multe în orice moment, nu sunteţi de acord?

Unde o gasiti?
La reprezentanta Hermes de la noi, dacă o mai are.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu